sobota

Woski Yankee Candle

 

Dzisiejsza recenzja będzie poświęcona woskom Yankee Candle pochodzącym ze sklepu internetowego Yankeestore.pl

Woski są niepowtarzalnymi umilaczami długich zimowych wieczorów. Idealnie wprowadzają nas w miły nastrój a niektóre zapachy wspaniale przypominają mi o słonecznym lecie.

 
 


 
 

Vanilla Satin

Jest to bardzo przyjemny i delikatny wosk, łączący ze sobą subtelne nuty wanilii przełamane delikatnym orientalnym zapachem. Wosk wspaniale roztacza swoją piękną woń po całym moim domu dając zapach wspaniałych luksusowych perfum. Słodycz wanilii przełamana jest pikanterią orientu. Jeśli chodzi o mnie idealnie zestawienie zapachów.

 



Black Cherry

Wosk cherry jest jednym z moich ulubionych zapachów, gdyż uwielbiam czereśnie oraz wszystko co jest z nimi związane. Zapach jest bardzo intensywny i niesamowity, pachnie soczystymi owocami zerwanymi prosto z drzewa. Gdy go odpalam przypominają mi się wakacje, na początku których zawsze delektuję się słodyczą wspaniałych dojrzewających w słońcu czereśni.




Fluffy towels

Jest to wosk z gamy zapachów świeżych, delikatnych. Myślę że będzie idealny dla osób lubiących zapachy subtelne. Gdy czuję ten wosk przypomina mi się dzieciństwo. Oczami wyobraźni widzę mamę która przyszła z dworu ze świeżo ściągniętym praniem, suszonym wiatrem.




 
 
 

Czas palenia 8 godzin

Pojemność 22g

średnica 5,5


Zapraszam na stronę sklepu Yankeestore.pl znajdziecie tam wiele zapachów wosków, samplerów oraz świec Yankee Candle.

 



 



3 komentarze:

  1. Zapach Blach Cherry jest jednym z moich ulubionych, polecam Ci również Merry Berry jeśli w/w Ci się podoba :)
    Dzisiaj kupiłam również Fluffy towels.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten ręcznik mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam przede wszystkim zapachy z nutami wanilii.

    OdpowiedzUsuń