środa

Lskier Safari

 

Lakier miałam okazję testować dzięki uprzejmości firmy:

 Quiz Cosmetics

za co serdecznie dziękuję. Zapraszam na recenzję.

 
 
 
 
 

Lakier znajduje się w dużej szklanej, bardzo ładnej buteleczce. Plusy produktu to:

 

- kolor lakieru jest intensywny

- bardzo dobrze kryje

- ma piękny połysk

-  wygodny w aplikacji

- jest trwały

- możemy go nabyć w bardzo przystępnej cenie

- lakiery możemy nabyć w różnych wariantach kolorystycznych, mamy ogromny wybór

 

 

polecam!!!

 
 
 
 
 

cena: 3.68

nr. 402

pojemność: 12ml

do nabycia w : Quiz Cosmetics

 
 
 
 
 
 

 

Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. 

Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk.

Nie zawiera szkodliwego  toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate

 

 
 
 
 

13 komentarzy:

  1. Ma piękny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są lakiery które tak połyskują :)

      Usuń
  2. Kolorek piękny, nie mam jeszcze takiego ale widzę że muszę się w niego zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolorek, jeszcze nie mam takiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek, lubię takie zielenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam lakiery Safari, choć ten kolorek akurat nie w moim typie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to w moim tak, a to najważniejsze bo jest mój a nie twój :P

      Usuń
  6. Ciekawy kolorek, podoba mi się ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń