wtorek

Safari lipgloss MALINA

 

 
 
 
 

Błyszczy znajduje się w małym plastikowym opakowaniu. Na opakowaniu znajdują się wszystkie istotne informacje na temat składu oraz dokładna i wyraźna data ważność co nie zawsze jest takie oczywiste u innych firm często zdarza się tak że bardzo trudno znaleźć ją lub jest trudna do rozszyfrowania, tu jest napisana jasno i wyraźnie.

Kolor to piękna malina, zapach również jest bardzo przyjemny słodki malinowy przecudny.

Konsystencja żelowa, błyszczyk świetnie nawilża i podkreśla naturalny kolor ust.

Serdecznie polecam jest świetny a co najważniejsze bardzo tani, kosztuje kilka złotych.

 
 

Dostaniecie go tu ***KLIK***

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

19 komentarzy:

  1. Przestałam kupować zwykłe błyszczyki odkąd zapoznałam się z lakierowanymi pomadkami. Nie wiedziałam, że Safari posiada również inne produkty aniżeli lakiery do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też podobnie myślałam jednak okazało się iż mają ogromny wybór kosmetyków do makijażu :)

      Usuń
  2. Pokaż na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mm.. Malinkowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym go zobaczyć na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. FAJNY KOLOR;)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolor piękny, traci swą intensywność na ustach i tworzy taflę wody :*

      Usuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z błyszczykami tej firmy :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma oferuje nam praktycznie wszystkie kosmetyki do makijażu :)

      Usuń
  7. Śliczny kolorek :)) Może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń