sobota

Sklep efoxcity



Na pewno słyszałyście już o sklepie internetowym efoxcity . Ja dowiedziałam się o nim niedawno i muszę powiedzieć że jestem nim zachwycona, myślę że nie  tylko ja. Bardzo urzekła mnie biżuteria jaką możemy tam znaleźć od pięknych kolczyków, pierścionków, łańcuszków po wspaniałe kolie. Nie mogę nie wspomnieć o fantastycznych bransoletkach które są przecudowne kokardki, cyrkonie w kolorach srebra, złota i pasteli, mamy ogromny wybór. Dużym atutem sklepu jest piękna odzież mianowicie:

 

- tanie sukienki formalne 

- unikalne sukienki prom

suknie koktajlowe poniżej 100 dolarów

 

 

Myślę że każda z nas może skusić się na coś pięknego zwłaszcza iż ceny są bardzo przystępne, a rzeczy naprawdę godne uwagi.

 

Same zobaczcie jak piękne sukienki możemy tam dostać.

 

 

 
 
 

 

13 komentarzy:

  1. moje kolczyki od nich przyszły w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mają bogaty asortyment i ceny sa zadowalające ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje sie, ze nie znam jeszcze tego sklepu ;-)
    Ale sukienki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się mają piękną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mają bogaty asortyment i ceny są zadowalające ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta ostatnia sukieneczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne sukienki! :)) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń