piątek

Olejki naturalne

 Od jakiegoś czasu bardzo zainteresowała mnie pielęgnacja ciała i włosów naturalnymi olejkami. Nie od dziś wiadomą iż taką moc jaką skoncentrowano w naturalnych olejkach nie znajdziemy w żadnych kosmetykach.

Przeglądając wiele ofert sklepów internetowych trafiłam niedawno na interesujący sklep orientalny Casablanca >>>KLIK<<< z bardzo bogatą ofertą olejków naturalnych pochodzący z Maroka.

 

Niezwykle zainteresowała mnie olejek z kozieradki gdyż wiele dobrego słyszałam o dobroczynnych właściwościach kozieradki na stan osłabionych włosów a moje włosy właśnie takie są.

 

 

Produkt znajdziecie tutaj >>>KLIK<<<

 
 
 
 



4 komentarze:

  1. Oooo, ciekawy ten z kozieradki ;>> też pachnie rosołem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię rosół wiec olejku zapach mi nie będzie przeszkadzać :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że efekty będą widoczne :)

      Usuń