piątek

Paczuszka

 

 

Zobaczcie co udało mi się wygrać w rozdaniu na blogu http://otulona-zapachem.blogspot.com/

Bardzo się cieszę z nagrody gdyż jest to pierwsze rozdanie w jakim udało mi się coś wygrać.

 

 

 
 

1.Komplet myjki FM

2.próbki kremów

3.próbki perfum FM

4.lakier do paznokci

5.żel do ust FM

W paczuszce znalazły się również urocze płatki róż oraz piękna kartka z gratulacjami.

Bardzo dziękuję Otulonej za świetną nagrodę i jeszcze raz zapraszam was na jej bloga >>>KLIK<<<

 
 
 
 

19 komentarzy:

  1. super ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna paczka :) Kosmetyki wydają się dobre :)
    Dziękuję za odwiedzenie i skomentowanie mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor lakieru mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kolor lakieru mnie urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też podoba się kolorek lakieru. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominuję Cię do liebster blog award :)
    http://swiatrecenzji00.blogspot.com/2013/07/recenzja-herbaty-cz-2.html#more

    OdpowiedzUsuń