piątek

Biosilk silk therapy

 

 
 
 

Biosilk jest jednym z moich ulubionych jedwabiów do włosów. Stosowałam już ich wiele i różnych firm, jednak ten jest jak dla mnie najlepszy.

Znajduje się w małej buteleczce o pojemności 15 ml, bardzo mi odpowiada jego wielkość gdyż wszędzie się mieści i jest bardzo wygodny w użyciu.

Dozowanie również jest bardzo przyjemne możemy go nalać bez problemu tyle ile potrzebujemy do użycia.

Ja głównie stosuję go na końcówki moich włosów gdyż są bardzo zniszczone farbowaniem i potrzebują dużej regeneracji.

Po zastosowaniu moje włosy są lśniące, gładkie i wyglądają zdrowo i pięknie.

 

Czy kupie kolejne opakowania? tak na pewno produkt na stałe zagościł w mojej kosmetyczce.

 
 
 
 
 
 

11 komentarzy:

  1. Lubię ten jedwab :) już kilka buteleczek zużyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten jedwab, po Twojej rekomendacji muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:11

    Uwielbiam ten jedwab, zużyłam już kilka ładnych buteleczek :) Teraz za to znalazłam podobny, tylko w 3x większym opakowaniu i z fajnym naciskanym dozownikiem - Natura Silk Marion'a. Oba są super

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama używa tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio kupiłam ten produkt w bierdonce za 5zł na "spróbę". Musze przyznać, że jest to miłośc od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń