czwartek

Krem pod oczy z aloesem CIEN

 

 
 
 

Od jakiegoś czasu borykam się z problemem pojawiających się cieni pod oczami. Nigdy nie miałam takiego problemu jednak od kilku miesięcy mój problem bardzo się nasilił. Myślę że przyczyną powstania tych okropnych cieni jest to iż dużo schudłam. Od kilku miesięcy szukam, testuję różne kosmetyki do pielęgnacji okolic oczu. Kiedyś w lidlu natrafiłam na ten kosmetyk.

 

Krem zamknięty w tubce o pojemności 15 ml w cenie około 10 złotych już dokładnie nie pamiętam ale cena na pewno jakoś tak. Krem ma bardzo delikatną formę, świetnie się rozprowadza dając niezwykłe uczucie świeżości i ukojenia podrażnionej skóry.

Długotrwale nawilża.

Wygładza zmarszczki.

Do każdego typu cery.

Długotrwale odpręża, nawilżoną skórę.

Po oczyszczeniu twarzy delikatnie wklepujemy opuszkami palców krem pod oczy. Najlepsze efekty  możemy uzyskać stosując krem codziennie. Ja zużyłam już prawie całe opakowanie kremu i muszę przyznać że cienie odrobinę się zmniejszyły. Jednak to nie jest jakiś spektakularny efekt i nadal szukam mojego ideału który wyraźnie zredukuje moje cienie.

 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz